НА ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МОЛОДІ В МАДРИД ПРИЇХАЛА І ПРАВОСЛАВНА МОЛОДЬ. ПОДАРУНОК ДЛЯ ПАПИ ВІД РОСІЙСЬКИХ ВІРУЮЧИХ - ВАЛЯНКИ

Серед учасників Всесвітнього Дня Молоді є і російські православні. 19 серпня всі християни, що живуть за юліанським календарем, відзначали свято Преображення Господнього. З ранку багато православних віруючих відправилися в мадридський православний храм Різдва ГНІХ. В ньому настоятелем служить священник Андрій Кордочкін із Санкт-Петербурга. На святкову Літургію прийшла досить велика група учасників ВДМ.
Вчора представники загальноросійської групи передали подарунок для Папи від російських віруючих. Бенедикту XVI була привезена копія чудотворної Казанської (Коробейніковської) ікони Божої Матері як символ спільної молитви, а також  палій (омофор) ручної роботи з вишитим гаслом XXVI ВДМ та розмальовані валянки: на одному зображений храм Христа Спасителя в Москві, а на іншому – зображення Святого Духа з собору Св. Петра в Римі. Валянки були подаровані як символ очікування приїзду Папи в Росію.

ЗУСТРІЧ ПАПИ ВЕНЕДИКТА XVI З МОЛОДИМИ УНІВЕРСИТЕТСЬКИМИ ВИКЛАДАЧАМИ (19 СЕРПНЯ 2011). МОЛОДЬ ПОТРЕБУЄ СПРАВЖНІХ УЧИТЕЛІВ, ВІДКРИТИХ НА ПОВНОТУ ІСТИНИ

Монументальний історичний комплекс Сан-Лоренсо-де-Ель-Ескоріаль став місцем зустрічі Папи з понад тисячею молодих університетських викладачів Іспанії, які його зустріли з великою радістю. Це була дуже барвиста аудиторія, адже вони були одягнені у мантії та головні убори різних кольорів, згідно із традиціями своїх університетів і факультетів.

Пригадавши про свої перші кроки на викладацькій ниві, Венедикт XVI, відомий професор та богослов, звернув молодим викладачам увагу на те, що слова «вкорінені, збудовані та міцні», з яких складається гасло цьогорічного Всесвітнього Дня Молоді, можуть допомогти краще зрозуміти їхнє завдання.

Сучасній молодій людині важко знайти точку опори. Поширене переконання, що завданням викладача є лише формувати дійових професіоналів, надаючи значення лише практичним навикам. «Однак, ми знаємо, – зауважив Папа, – що коли до рівня основного критерію підносяться чиста корисність та безпосередній прагматизм, втрати можуть бути драматичними: від зловживань науки, яка не знає границь... аж до політичного тоталітаризму». Завданням університету, за словами Святішого Отця, є й залишається «бути домом, де шукається істину про людську особу». І тому не випадково, що саме Церква стала основоположником університетських інституцій, бо віра «говорить нам про Христа, як про Логос-Слово, через яке усе було створено» та про «людську істоту, створену на Божі образ і подобу».

Такий підхід відкриває раціональність усього створеного та бачить людину як створіння, здатне її розпізнавати. На думку Папи, завданням молодих викладачів є подбати про те, щоб не втратити цей ідеал, який не повинен виродитися ні з причин замкнутих ідеологій, ні через служіння корисливим мотивам. «Молодь, – зазначив Венедикт XVI, – потребує справжніх учителів; людей відкритих на загальну істину в різних галузях знання, які вміють слухати та живуть міждисциплінарним діалогом; людей, які переконані в здатності людини рухатись вперед на шляху до істини, бо молодість є упривілейованим часом для шукання та зустрічі з істиною».

Папа закликав молодих викладачів ніколи не втрачати прагнення істини, пам’ятаючи про те, що шлях до неї заторкує цілу людину, адже це шлях інтелекту й любові, розуму та віри. Та слід пам’ятати, що сама істина завжди більша за наші горизонти. «Ми можемо шукати її та наближуватися до неї, але не можемо її цілковито опанувати, або краще сказати, що це вона володіє нами та спонукує нас», – зазначив Венедикт XVI.
e-max.it: your social media marketing partner