XX ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ХВОРОГО І САКРАМЕНТАЛЬНИЙ ВИМІР ЗЦІЛЕННЯ11 лютого, у літургічний спогад Пречистої Діви Марії з Люрду, Католицька Церква відзначає ХХ Всесвітній День Хворого. Цього року він проходить під гаслом «Встань та ходи: віра твоя спасла тебе». Це тема Послання Папи Венедикта XVI написаного з цієї нагоди, головним змістом якого є Святі Тайни Сповідь та Оливопомазання.
Всесвітній День Хворого започаткований з ініціативи Папської Ради у справах душпастирства медичних працівників, яка тепер має назву Ради в справах душпастирства хворих та служби охорони здоров’я. Відзначення Дня Хворого було затверджено 13 травня 1992 року Апостольським листом блаженного Папи Івана Павла ІІ і відзначення його призначене на день літургічного спогаду Пречистої Діви Марії з Люрду, тобто на 11 лютого. Саме на цей день припадає річниця першої появи Непорочної Діви Марії 14-річній французькій дівчинці Вернадеті Субіру, а подія ця сталась 1858 року в містечку Люрді, до якого тепер щороку з’їжджаються мільйони прочан, серед яких чимало з України та з українських поселень в Європі та у світі. Отож, з ініціативи блаженного Івана Павла ІІ відзначення Дня Хворого проводиться під покровом Пресвятої Богородиці і є духовним натхненням та підтримкою для хворих. Вперше відзначення Дня Хворого відбулося 11 лютого 1993 року. 154 РОКИ ВІД ПЕРШОГО ОБ’ЯВЛЕННЯ БОГОРОДИЦІ В ЛЮРДІ
Одним із найбільш відвідуваних місць світу є маленьке французьке містечко Люрд, що знаходиться на кордоні з Іспанією. Воно є батьківщиною однієї з найважливіших святинь, посвячених Діві Марії. Сьогодні, 11 лютого, відзначається 154-та річниця від першого чуда, яке відбулось там у 1858 році. Цього року відправлятиметься Месса у наміреннях людей, які просять заступництва Богородиці, особливо в фінансових проблемах, повідомляє romereports.com.
СВЯТО ТРЬОХ СВЯТИТЕЛІВ![]() 12 січня святкуємо пам'ять трьох великих і дуже визначних ієрархів, учителів, проповідників і Отців Східної Церкви: святого Василія Великого, святого Григорія Богослова і святого Івана Золотоустого. У нашому народі це свято відоме як свято Трьох Святих. Отці, три ієрархи-святителі — це велетні віри, духа, святості й науки. Вони передали нам чисту віру Нікейського Собору, вони пояснили нам догми про Святу Трійцю, Христове Божество та Пресвяту Євхаристію. За їхні заслуги Східна Церква називає їх у своїх Богослужбах рівноапостольними, органами Святого Духа, колонами Церкви та вчителями Вселенної. Усі троє жили в IV столітті — золотому віці християнської віри. Святий Василій і святий Григорій це сини славної Кападокії (Мала Азія), близькі друзі і майже однолітки. Святий Іван Золотоустий — антіохієць і молодший від них на 20 років. Усіх їх єднала апостольська ревність за святу віру і спасення душ.
20-ТА РІЧНИЦЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИПЛОМАТИЧНИХ СТОСУНКІВ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА АПОСТОЛЬСЬКОЮ СТОЛИЦЕЮ8 лютого 2012 р. виповнюється 20 років з дня встановлення дипломатичних стосунків між Україною та Апостольською Столицею. «Упродовж століть Римські Вселенські Архієреї з надзвичайною турботою ставилися до України, насамперед у зв'язку з тим, що там понад тисячу років існують християнські громади, які дали багатьох душпастирів і святих, що є надзвичайними плодами віри. Тому після успішного встановлення дипломатичних стосунків між цим Апостольським Престолом та Україною, Нам здається дуже слушним заснувати в ній Апостольську Нунціатуру заради того, щоб краще сприяти духовному благу Христових вірних, що проживають в Україні», – йдеться у Папському Бреве блаженного Папи Івана Павла ІІ, яким 8 лютого 1992 року засновано Апостольську Нунціатуру в Україні.
CПРАВЖНЯ МОЛОДІСТЬ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ В ПРИЙНЯТТІ ЖИТТЯ З ЛЮБОВ’Ю
Папа коментував євангельський уривок, прочитаний цього дня у храмах латинського обряду, і що розповідає про Ісуса, який зцілив тещу святого Петра, та всіх недужих і біснуватих Капернауму, яких до Нього приносили. «Усі чотири євангелисти однозгідно засвідчують, що звільнення від кожного роду недуги чи рани становить, поряд із проповідуванням, головну діяльність Ісуса під час Його прилюдного життя», – зауважив Венедикт XVI, додаючи: «У дійсності, хвороби є знаком діяльності зла у світі та в людині, в той час, як зцілення показують, що наблизилося Боже Царство. Ісус Христос прийшов на те, щоб у корені знищити зло, а зцілення є передсмаком Його перемоги, здобутої через смерть і воскресіння».
|